Re: [NOVICE] æ, ø og aa paa UK-keyboard

som jeg skrev:

> [...]

loadkeys /usr/share/keymaps/i386/qwerty/dk-latin1.map.gz

(tilpas dine aktuelle paths)
Skal man lave noget permanent til næste boot, så er det bedst
at checke med linux distributionen hvordan man gør.
I SuSE er det passende menu i "Yast".

PS.
Prøv at se på http://www.usenet.dk/netikette/ for gode
tips for mail/news, bla. korrekt brug af quotes.