Re: [NOVICE] Trace ??.

On Thu, 27 Jul 2000 15:59:08 +0200, Frank Damgaard
<sslug@sslug> wrote:

>Løsning: læs manualen til de scriptssprog du anvender,
>der står sikkert hvordan du kan følge udførelse (trace/versbose)
>
>Hvis du nu fortalte om det drejede sig om bash, ksh, tschm, perl,......

Hej Frank.

Jeg har fået fortalt, at det jeg søger er en mulighed for, at se, hvad
der sker i en configurationsfil. Jeg har fået at vide, at det IKKE er
et script jeg anvender.

Så scriptmanual har jeg ikke.

Det drejer sig om den der rotorstyring jeg har.

Her er der en fil, hvor jeg har haft en schedule sat op i til, at
informere om, hvornår rotoren skulle drejes.

Denne schedule kan også sættes ind i en fil, der bliver kaldt fra
førstnævnte fil. Hvis jeg gør det virker rotorstyringen ikke, men den
sattion, jeg skal kalde bliver kaldt.

Var det mon nok til, at hjælpe mig med, at fortælle om der findes et
software, der kan fortælle mig.hvad der sker, når der 'rendes' igennem
filerne ??.

Regards-Erik Jakobsen
SuSE linux 6.4
Agent the best Newsreader for Linux.