Re: [NOVICE] Trace ??.

On Fri, Jul 28, 2000 at 15:57:20 +0200, Erik Jakobsen wrote:

> Jeg har fået fortalt, at det jeg søger er en mulighed for, at se, hvad
> der sker i en configurationsfil. Jeg har fået at vide, at det IKKE er
> et script jeg anvender.

Dvs. du har program X der indlæser konfigurationsfil Y ?

Så skal du se på manualen til program X, da dette er meget specifik
for det program du anvender.

Måske står der i programmet at den kan kalde et shell script
og så kan man anvender dette.

Alternativt kunne du jo poste et lille udsnit af filen
så man kan se hvad det drejer sig om...