Re: [NOVICE] Trace ??.

On Fri, 28 Jul 2000 16:10:56 +0200, Frank Damgaard
<sslug@sslug> wrote:

>Dvs. du har program X der indlæser konfigurationsfil Y ?

Ja det er rigtigt.

>Så skal du se på manualen til program X, da dette er meget specifik
>for det program du anvender.

OK.

>Måske står der i programmet at den kan kalde et shell script
>og så kan man anvender dette.
>
>Alternativt kunne du jo poste et lille udsnit af filen
>så man kan se hvad det drejer sig om...

Jeg poster hermed fil X og fil Y.

Først udsnit af fil X:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Det er denne schedule for at drjeje rotoren, der virker fint i denne
fil.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
IF H 04 <----------------- Hvis klokken er 04
D kctaz 255 <----------- Drej rotor til 255 grader
ENDIF <----------------- Slut
#
IF H 08
D kctaz 195
ENDIF
#
IF H 13
D kctaz 320
ENDIF
#
IF H 14
D kctaz 105
ENDIF
#
IF H 18
D kctaz 195
ENDIF
#
IF H 19
D kctaz 320
ENDIF
#
IF H 22-23
D kctaz 255
ENDIF
< fwd\k1uol <---------Her skal en station kaldes op.
                    Ja jeg er radioamamtør, og kører en
                    BBS på HF,UHF og VHF.

Her er fil Y der ligger i /fwd/k1uol:

A K1UOL
  #
  P A
  #
  O 1
  #
  L !TRX SCAN 0
  #
  IF 03-07
     #
      L !TRX F 10144.0
     #
  ENDIF
  IF 11-13, 18-19 <---------Her skulle rotoren starte med,
      D kctaz 315  <---------at dreje til 315 grader
      ENDIF
      #
      IF C1
      L !TRX F 14120.0
      ENDIF
      IF C2
      L !TRX F 14114.5
      C C K1UOL
      ENDIF
      IF 11-13, 18-19
      DC kctaz 315 <------Her skulle rotoren dreje til 315 grader,
      ENDIF                     Hvis jeg bliver kaldt.
      #
  #
  #
  # - Forward to K1UOL on HF -
  B K1UOL
  F K1UOL
  H *K1UOL*
  #
  H *.NA
  H *.NOAM
  H *.CAN
  #
  # - Reverse forward -
  IF 00, 03, 06, 09, 12, 15, 16, 17, 18, 21
  ENDIF
  #

ALT andet end rotorstyringen virker.

Så var det jeg tænkte på, om jeg mon kunne få en logfil på en eller
anden måde, der viste hændelserne ??.

Regards-Erik Jakobsen
SuSE linux 6.4
Agent the best Newsreader for Linux.