Re: Sv: [NOVICE] Re: Automated Reply (Re: Re: [NOVICE] Charset i gnus)

Hej,

Jeg får også en automatisk reply fra uffe (jeg mener at have fået 3). Den
ser ud på følgende måde:

Tak for deres henvendelse.

Gavnholt Communications holder ferielukket i uge 31, men vi er tilbage på
kontoret mandag den 07-80-2000 fra kl 9:00.

Gavnholt Communications is closed in week 31 due to vacation. We are back at
the office Monday the 7th of August at 9:00 am.

Med venlig hilsen/Best regards

Gavnholt Communications ApS
Kong Georgs Vej 12
2000 Frederiksberg