Guide til PHP & Apache

Er der ikke en, der har en henvisning til en guide til opsaetning af
PHP4 med Apache, som er tidssvarende?

Jeg har lige brugt to timer paa Googling efter en. Alt hvad jeg fandt
var en forfaerdelig bunke pladder, der som oftest gav anvisninger om
brug af f.eks. configure-options som ikke findes.

Alt hvad jeg mangler at finde ud af, er hvilke configure-options jeg
skal give hvis Apache 1.3.27 og PHP 4.3.4 source bibliotekerne ligger
side om side og jeg skal have bygget PHP4 modulet og anvendt det idet
jeg bygger Apache - med mindre nogen kan fortaelle mig at jeg skal
bruge mere end det og et 'LoadModule' direktiv i httpd.conf filen for
at faa det til at virke.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List