Re: [NOVICE] QT3.1+

Jess bonde wrote:
<snip>ikke findes til 8.0 men kun til redhat 9.0+så jeg vil høre hvorfor er der rpms som ikke findes til de gamle men kun
de nyre da det er linux og det hele skulle da kunne blive opdated til de
nyest

Jeg tror idéen er at man regelmæssigt skifter til nyeste RH efterhånden som de kommer... (men er ikke helt sikker, da jeg kører debian)

Jeg håber jeg kan få lidt hjælp og ikke blive flamed fordi jeg er en n00b
for det er jeg :-()

Det er der vist aldig nogen der er blevet "flamed" for her :-)

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk