Re: [NOVICE] QT3.1+

> Jeg tror idéen er at man regelmæssigt skifter til nyeste RH efterhånden
> som de kommer... (men er ikke helt sikker, da jeg kører debian)
OK men hvad saa med Debian der kan man heller ikke køre QT3.1+ da jeg
Brugte det inden jeg skiftede til RH PGA det program jeg køre :-(
Der kunne jeg heller ikke få nogle af de dependasies så jeg kunne install
det da de ikke er 100% gpl

> Det er der vist aldig nogen der er blevet "flamed" for her :-)
Og det er da dejligt at høre, at man kan spørge dumt uden at bliver flamed
:-()

Jess