Re: [NOVICE] prompt i shell.

Ja, det har jeg prøvet, jeg har gået det igennem 3 gange, lige efter 'bogen'
men det virker heller ikke ?, heller ikke efter en reboot.

her er indholdet af de filer fra mig af: /etc/sysconfig/network

NETWORKING=yes
HOSTNAME=Mandrake 9.1

/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=dhcp
NETMASK=255.255.255.0
ONBOOT=yes