Re: [NOVICE] Nyt tastatur med et hav af knapper

Men man kan jo bare begynde at være frivillig udvikler mht. linux el. gnu
mm. og lave nogle drivere til disse *smarte* keyboards, jeg bruger bare et
standard, hvor jeg går op i at det er gode, meget gode taster som sidder på,
til at skrive med, istedet for at kunne styre et rum-skib :-)