Re: [NOVICE] Nyt tastatur med et hav af knapper

On Tue, Jan 06, 2004 at 01:09:28AM +0100, Jim Oksvold wrote:

> Hva med å gi det keyboardet som gave neste Jul?
> Ekte mandfolk har keyboard man kan slå mennesker ihjæl med.
>
> http://store.yahoo.com/pckeyboards/cus101usenon.html
>
> De har til og med ett Linux 101 keyboard - dessverre kun med etnisk
> layout :-(
Desværre? Jeg kunne enormt godt tænke mig at finde et gammelt brugt IBM
tastertur med amerikansk layout. Mit danske er alligevel sat op til at
køre med amerikansk layout (man skriver hurtigere når man programmerer,
fordi tasterne ligger bedre), hvor Caps lock så giver mig adgang til at
skrive æøå. Det har så den følgefordel at der ikke sker noget ved det,
hvis man kommer til at ramme Caps lock imens man skriver ;-).

> Se heller om du kan finne ett ekte IBM 101 keyboard i nærmeste
> skraldespande :-)
> Så har du ett stykke godt arvegods i hendene.
Jeps... De to IBM'er jeg har nu er fra hhv. 1990 og 1992. Og der er
ingen problemer med nogen af dem ;-)