Re: [NOVICE] Forjættende nytårstilbud?

Ikke mig, men jeg har fået nogle reklamer fra Forbrugerliv.dk til MIN E-mail
adresse sslug@sslug med navnet Poul-Erik, mystisk kender ikke manden, det
samme skete for 6 mdr. siden, og min mail add blev slette hos dem, men nu er
problemet der igen, han poul erik fandt jeg han bor på samme gade som mig så
jeg ringede, men det kendt han sq ik noget til ??

--
vh.
Mads H H Madsen