Re: [NOVICE] Forjættende nytårstilbud?

Hej Hans!

Bruger man sin email på en liste som denne (med al respekt for folkene her på listen)
eller genneralt bare bruger sin mail.. Så vil der altid være en eller anden idiot der synes det er smart
at skrive din mail adresse på en mailingliste, eller ligende for at opnå noget gratis af en eller anden art..

Mange websteder udveksler infomation.. dvs. at du registere dig med din esenet mail når du downloader
en fil f.eks. - Men det sted du har hentet filen, deler måske de infoer, de har på dig og har måske derfor du fået denne mail

kunne det være derfor? - ihvertfald derfor jeg bruger min esenet mail med omhu;
da jeg ikke gider at skulle 200 mail filtre kørende i min mail klient.

M.v.h. Morten Larsen