Re: [NOVICE] Installations diskette til mdr 9.1

Hmmm, der er ikke en fil ved navn bootdisk på inst. disk 1 ?

Du kan bruge mkbootdisk der ligger på installations cd1... Jeg har aldrig
lavet en bootdisk fra en mandrake cd eller dist.. men formoder der ligger
nogle images til de forskellige bootdisk's på cd1