Re: [NOVICE] Installations diskette til mdr 9.1

Okay jeg fandt en fil kaldet cdrom.img, den virker, men men, det første jeg
får under installationen er at mandrake 9.1 ikke kan finde mit cdrom drev
(TEXAS Travelmate 4000M)
hvordan kan jeg finde ud af hvilket cd-rom som er indbygget?, det er ikke
installeret noget som hels på den. Den spørger om: "witch driver should i
try to gain SCSI acces?
jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre her?