Re: [NOVICE] un-RPM'e en RPM-pakke - hvordan?

I meddelse sslug@sslug Tue, 6 Jan 2004 18:28:30 +0100
David List <sslug@sslug> skrev:

> --[KLIP]--
>
> Det er da bare for r..irriterende at de ikke har lavet en .deb pakke
> ogsaa, nu de var i gang - saa vidt jeg ved er en .deb pakke da netop
> udelukkende binaere filer, som ikke kan reverseres, og det maa jo
> vaere det, Trolltech i dette tilfaelde har vaeret interesseret i at
> opnaa.

Åhh, Norske Trolltech... hvad er det for en applikation det handler
om ?... hvis det er Qt du tænker på, så laver Trolltech ikke binære
pakker til nogen som helst. Det er der andre der gør uafhængig af
Trolltech !!!

Men hvis det ikke er Qt så vil jeg da gerne vide hvilken applikation det
handler om!

(John =;-)