Re: [NOVICE] Forjættende nyt årstilbud?

Hehe fod-post er jo noget helt andet :)

Jeg mindes engang (4-5 år siden) at jeg fik noget bras ind af døren med nogen ligende samme navn..
Men det var vidst en slags samle mappe (for virkeligt dumme), ala de kogebogs ting hvor du får en opskrift tilsendt om ugen el. lign.

Din mail ser ud til at komme fra :
--klip--
--klip--

Mvh. Morten Larsen

At 20:35 06-01-2004 +0100, you wrote:
Morten Larsen <sslug@sslug> wrote:
> Mange websteder udveksler infomation.. dvs. at du registere dig med din
> esenet mail når du downloader
> en fil f.eks. - Men det sted du har hentet filen, deler måske de infoer, de
> har på dig og har måske derfor du fået denne mail

Nå, jeg forsøgte i første omgang at besvare fra Outlook Express - men
det lykkedes åbenbart ikke!(?)

Men det, jeg skrev, var at jeg modtog tilbudet pr. (fod)post! :)
(Det burde jeg nok straks have fortalt - men jeg forestillede mig
faktisk, at adskillige andre måtte have modtaget samme brev!)

--
(slet 'fjern' fra mail-adr.)
med venlig hilsen