Re: [NOVICE] Ændring.

> Eller man kan vist bruge Yast2 (SuSE) eller andre værktøjer.
> Jeg syntes dog oftest at det er hurttigst at rette
> konfigurationsfiler med  en teksteditor, man skal blot
> checke at man ikke skriver forkert....

Ja det kan man. Men det er på min server, der er en RedHat et eller andet.
Den hedder Clarkconnect denne server, men er baseret på RH.

Nu brokker SuSEconfig sig en del, hvis man er kommet til, at rette manuelt, hvor det
skulle have været gjort ved hjælp af Yast :-).
---------
Med venlig hilsen - Best regards
Erik Jakobsen - sslug@sslug
This mail is virusscanned by Norton Internet Security 2003