Re: [NOVICE] un-RPM'e en RPM-pakke - hvordan?

I meddelse sslug@sslug Wed, 7 Jan 2004 11:12:29 +0100
David List <sslug@sslug> skrev:

> Det *er* Trolltech. Applikationen er "Qtopia Desktop". Den kan
> downloades som RPM pakke her (nederst paa siden):
> http://www.trolltech.com/download/qtopia/index.html?cid=6

Ja, I know... men ikke som .deb fil som du gerne ville have...

> --[KLIP]--
>
> Jeg toer ikke proeve installere en af de RPM pakker, der kan hentes
> fra linket gengivet ovenfor. Jeg har *meget* daarlige erfaringer med
> at proeve installere RPM pakker til en distribution paa en anden
> distribution.

Nej det kan jeg godt forstå du ikke vil prøve.

Men google.dk [ "Qtopia Desktop" deb ] giver noget vil jag tro...
Jeg kender ikke noget til "Qtopia Desktop" men hvad med den her lænke:

http://www.tuxmobil.org/Mobile-Guide.db/mobile-guide-p3c2s8-zaurus.html

Jeg ved ikke om det er noget. Jeg har kun skimmet side og der stod da
noget med Debian og den slags.

Jeg håber det hjælper!

(John =;-)