Re: [NOVICE] Nyt tastatur med et hav af knapper

"Klaus S. Madsen" <sslug@sslug> wrote:

> Jeg regner med at du skal bruge det i X.

jeps.

> I det tilfælde er første skridt at starte programmet xev. Det er et
-- cut en hal masse guldkorn!

> Nu håber jeg at det hjælper.

Der er i hvert fald noget der ser ud til at kunne bruges. Jeg har ikke
lige mulighed for at prøve nu, men det kommer - der garanterer jeg, og
resultatet skal nok komme online.

Tak for det - også til Mortens oplysninger de ser også gode ud. Dem
biver der også kigget på.

--
Venlig hilsen / Best regards
	Henning