Re: [NOVICE] un-RPM'e en RPM-pakke - hvordan?

On Wed, 7 Jan 2004 21:34:07 +0100,
John Mørck Hansen <sslug@sslug>
wrote in <sslug@sslug>:

...<snip>...
> Jeg kender ikke noget til "Qtopia Desktop" men hvad med den her lænke:
>
> http://www.tuxmobil.org/Mobile-Guide.db/mobile-guide-p3c2s8-zaurus.html
>
> Jeg ved ikke om det er noget. Jeg har kun skimmet side og der stod da
> noget med Debian og den slags.

Der var et par links, jeg ikke havde set foer.
Der er faktisk en ret overvaeldende aktivitet blandt brugere og
udviklere af software til Zaurus enhederne. Se blot her:
http://www.zaurususergroup.com/

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List