KAlarm - hjælp!

KAlarm 'dræber' mit SuSE 8.2/KDE 3.1.4!:

Så snart jeg åbner programmet, popper to alarmer op (jeg har sat dem til
'Gentag ved login'), og hvis jeg forsøger at fjerne dem - eller ændre i
opsætningen, 'dør' hele systemet lige dér! :(

Er der noget at gøre ved det - bortst fra at lade KAlarm hvile i fred?

(Det ser i øvrigt ud til, at mit system slet ikke bryder sig om time
plannere m/alarmer: Stort set det samme sker, hvsi jeg forsøger mig med en
alarm i KOrganizer!)

--
(slet 'fjern' fra mail adr.)
med venlig hilsen