Apache og PerlHandler

Jeg forsoeger at faa installeret WebGUI:
http://www.plainblack.com/webgui/
og har derfor installeret en Apache 1.3.29 forfra med mod_perl bygget
ind. Nu er det der med mod_perl lidt nyt for mig, og der er et eller
andet jeg aabenbart ikke har faaet helt fat i,

Her er nogle symptomer:

dt:/usr/local/apache# bin/httpd -l
Compiled-in modules:
  http_core.c
  mod_so.c
  mod_perl.c
suexec: disabled; invalid wrapper /usr/local/apache/bin/suexec

Der er en installations-vejledning her:
http://www.plainblack.com/linux_installation/

og ifoelge dens anvisninger har jeg indsat dette direktiv i httpd.conf
filen:

<VirtualHost *>
 <Files ~ "\.(pl)$">
    SetHandler perl-script         # LINIE 1
    PerlHandler Apache::Registry   # LINIE 2
    Options +ExecCGI
 </Files>
 DocumentRoot /opt/apache/www
 ServerName www.mycompany.com
 ServerAlias mycompany.com
 ErrorLog /opt/apache/logs/error-log
 CustomLog /opt/apache/logs/access-log SomeLogType
</VirtualHost>

og naturligvis tilrettet stier o.l. til min situation. Serveren kan
ikke startes med mindre de to linier jeg har maerket LINIE 1 og LINIE
2 udkommenteres - og hvis jeg goer det, eksekveres .pl filerne slet
ikke, men kan ses som tekst-filer.

Jeg har naturligvis soegt efter information baade med Google og paa
SSLUG's website. Jeg har flere steder set naevnt noget med en
startup.pl fil og en perl.conf file. Jeg har *ingen* filer med nogle
af de navne paa mit system.

Hvad mangler jeg?

--
Med venlig hilsen / Best regards