Flere X-servere på en gang

Min X ligger på Crtl-Alt-F7. Jeg kunne godt tænke mig at fx:
Crtl+Alt+F1
startx
Men den siger.
"Server is already active for display 0"
Hvordan køres to X-servere på samme tid?
Hvis dette er det dumt spørgsmål, kan jeg jo i stedet spørge:
Kan man køre flere login sessions under samme X?
Jeg leder efter samme funktionalitet som i winxp, hvor man kan logge flere på, på en gang.
--
Martin Thoegersen