Re: [NOVICE] Flere X-servere på en gang

"Stig Flensted" <sslug@sslug> writes:

> der skal selvfølgelig og så et antal virtuelle konsoller tilrådighed
> svarende til det antal displays man ønsker at start, men er der ved
> de fleste standard-installs.

Er du nogensinde løbet tør?

Der var en periode hvor jeg som standard satte mine maskiner til at
have tekstlogin på 12 virtuelle konsoller og X på 2 virtuelle
konsoller. Jeg havde da stadig mulighed for at eksperimenterer med at
åbne flere virtuelle konsoller.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun