Re: SV: [NOVICE] Installering af linux via en anden pc.

Du kan også evt. finde ud af hvad dit cdrom er kompatibelt med og føje et boot-argument mere på opstarten.

Her er boot-argumenterne til gamle scsi cdrommmer:

aztcd= Aztech Interface
cdu31a= CDU-31A and CDU-33A Sony Interface (Also Old PAS)
sonycd535= CDU-535 Sony Interface
gscd= GoldStar Interface
isp16= ISP16 Interface
mcd= Mitsumi Standard Interface