SV: SV: [NOVICE] Installering af linux via en anden pc.

Okay købte et netkort i dag til labtoppen :-) så er det bar a følge vejl. På
sslug's bøger om netverk installation kan jeg gætte mig til? Hd'en er total
tom nu.
Mads wrote:
> Det med SCSI dc-rom drev har jeg slet ikke styr på, måske der er et sted
jeg
> kan læse om det, jeg kunne se at jeg skulle give nogle kernel paremetere,
> men har ingen anelse om hvad jeg skal skrive/fortage mig der?

Hvis ikke du har en vild lyst til at vide en masse om noget SCSI der
sikkert er af ældre dato, så gå efter netværksinstallationen.
Det er stjernenemt, (og måske endda også hurtigere end et gammelt
scsi-drev :))

/kristian