Re: [NOVICE] Hjælp til internet konfig. op mod Cybercity...

Undskyld, men det blev jeg ikke lige så meget klogere af... :-)

Jeg har tjekket mit netværks setup i Mandrake. Jeg har sat mit netkort op
til at hente IP via DHCP,- og jeg har kørt den konfig, som du henviser til
på Cybercity.

Jeg har desuden internet adgang fra min XP installation,- så det kan, som
jeg opfatter det, ikke være et problem med routerkonfigurationen?

Nye forslag modtages med glæde...

    :-)

    René

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/konfiguration_af_router/