installering af linux mandrake 9.1 over netverk.

Hejsa

Jeg har fået indstillet min pc, så den er på internettet og installeret et
extra netkort, hvor jeg har tilsluttet min bærbare, herpå vil jeg installere
linux mandrake 9.1, jeg har bootet op men en floppy, som jeg har lavet
(installering over netverk), nu skal jeg så videre men er ikke sikker på hvad
jeg skal gøre, følgene menu er kommet frem på skærmen på den bærbare:
Please choose the installing method.
NFS Server
FTP server
HTTP server

Ok	Cancel

hvad er lettest? at installere fra min egen pc, eller fra internettet?
please hjælp, da det er første gang jeg prøver at installere på denne måde.
--
vh.
Mads H H Madsen