Re: [NOVICE] Linux på ældre laptop.

> Hejsa
>
> Hvilken linux distro vil være den bedste at installere på min texas
> travelmate 4000M ?
<snip>

Understytter Debian en IntelDX4 100Mhz processor? da jeg kan se at mandrake
kun understøtter pentium og senere, men den processor er da ikke en pentium?
eller hvad?
hvor på nettet kan jeg hente noget, så jeg kan lave en boot installations
diskette til netværks installations diskette af Debian?
--
vh.
Mads H H Madsen