Re: [NOVICE] installering af linux mandrake 9.1 over netverk.

On Sat, 10 Jan 2004 15:12:17 +0100,
Mads H H Madsen <sslug@sslug>
wrote in <sslug@sslug>:
> Hejsa
>
> Jeg har fået indstillet min pc, så den er på internettet og installeret et
> extra netkort, hvor jeg har tilsluttet min bærbare, herpå vil jeg installere
> linux mandrake 9.1, jeg har bootet op men en floppy, som jeg har lavet
> (installering over netverk), nu skal jeg så videre men er ikke sikker på hvad
> jeg skal gøre, følgene menu er kommet frem på skærmen på den bærbare:
> Please choose the installing method.
> NFS Server
> FTP server
> HTTP server

> [...]

Du har allerede faaet en del svar, men saa vidt jeg kan se har ingen
gjort dig opmaerksom paa dette link som maaske var af interesse:
http://www.klid.dk/sw/
Det forudsaetter naturligvis at du kan faa den baerbare paa
Internettet.

Du skal stadig, som Michael har gjort dig opmaerksom paa, vaere
opmaerksom paa distributionens version og hvilke aeldre maskiner der
understoettes. Det kan du laese om paa distributoerens website.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List