mkisofs problem

Jeg har en del store .tiff filer, jeg gerne vil braende ned paa
DVD. Filerne ligger i forskellige biblioteker, og mange af filerne i
biblioteker, der har samme dybde i filhierarkiet hedder det samme. Det
giver mig problemer, naar jeg vil skabe den .iso fil, der skal braendes.

Jeg har naturligvis gennemgaaet mkisofs' manual og proevet alle de
options der for mig saa ud til at kunne bruges til at loese problemet,
men uden held.

Kender nogen en loesning paa problemet?

Her er et eksempel paa output fra mkisofs:

sslug@sslug:~/Documents/ImageScans$ mkisofs -R -J -o \
> ~/pics.iso Film_05_af_20/ Film_07_af_20/ Film_09_af_20/ Film_13_af_20/
............<snip en hel masse output>...........
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image22.tif and Film_05_af_20/Image22.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image22.tif and Film_07_af_20/Image22.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image24.tif and Film_07_af_20/Image24.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_13_af_20/Image25.tif and Film_05_af_20/Image25.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image26.tif and Film_05_af_20/Image26.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image26.tif and Film_07_af_20/Image26.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image28.tif and Film_07_af_20/Image28.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_09_af_20/Image29.tif and Film_05_af_20/Image29.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Error: Film_07_af_20/Image31.tif and Film_05_af_20/Image31.tif have the same Rock Ridge name
mkisofs: Unable to sort directory

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List