Dappix og sikkerhed :-) ?

11/jan/04

Hej Liste :-) ...

Jeg skal til at prøve Dappix 2003-10-23, som Linuxpusher.dk venligt har tilsendt mig pr. post(u)væsen :-) ...

Af manualen fremgår det, som jeg læser det, at det er muligt at lave en hjemmemappe til skrivebord, filer etc. i en hvilken som helst partition på min 80 GB Win XP harddisk (som er partitioneret i 4*20 GB = C:\ D:\ E:\ F:\) altså også, som jeg ønsker det, i mit F:\ drev !

Er det rigtigt forstået ?

Ligger Dappix-hjemmemappen så der som en helt alm. (DOS/Windows)mappe, som jeg i Win XP (med f. eks. TotalCommander) blot vil kunne flytte over til mit E:\ drev, såfremt jeg skulle ønske det ?

Og vil den fungere fuldt ud så godt der (som om intet var hændt den) ?

Og vil jeg så bare (med f. eks. TotalCommander) blot vil kunne flytte den tilbage til mit F:\ drev, og så fungerer den upåklageligt videre ?

- - - - - - og så lidt videre - - - - - -

Hvis jeg nu, for at frisætte mit CD/DVD drev, også vil lave en "simpel" installation af Dappix, igen på mit F:\ drev ... vil det så ligeledes fungere, som om det var en (DOS/Windows)mappe, der beror på mit F:\ drev ?

Og vil også denne mappe kunne flyttes rundt (frem og tilbage) med helt uden problemer ?

Det var mange spørgsmål, det ved jeg godt ;-) på forhånd tak :-) !

Venlig hilsen
Claus,
manden med livrem, seler samt redningsvest  ;-)  !

-- Gradually, as one learns to know oneself, the need to reform others truly lessens! --