Re: [NOVICE] Dappix og sikkerhed :-) ?

12/jan/04

Hej Jim,
tak for svaret,
mere følger nedenfor  :-)  ...

Jim Oksvold wrote:

Af manualen fremgår det, som jeg læser det, at det er muligt at lave en hjemmemappe til skrivebord, filer etc. i en hvilken som helst partition på min 80 GB Win XP harddisk (som er partitioneret i 4*20 GB = C:\ D:\ E:\ F:\) altså også, som jeg ønsker det, i mit F:\ drev !

Er det rigtigt forstået ?

Står det at du kan lage en mappe på en NTFS partisjon?

Nej. ikke en lyd :-) ..

Jeg mener å huske at det må være en FAT partisjon.

Alle mine fire partitioner er (selvfølgelig ;-) ) FAT32 formateret, det glemte jeg at sige :-) ...

Men, er det simple mapper/underbiblioteker, som kan læses og flyttes ?

Venlig hilsen
Claus

Mvh
Jim Oksvold

--
Gradually, as one learns to know oneself,
the need to reform others truly lessens!