Installation af linux via USB-port.

Hejsa

Ja lige et mere sp om installation at linux over netværk.

Da jeg har et kabelmodem, incl 2 offentlige dynamiske ip-adresser, og en
usb-port og en alm. Net stik på mit modem, ville jeg høre om jeg kan
installere via usb porten ? altså sådan at min labtop er på nettet via usb?

Vh.

www.madsmadsen.esenet.dk