Re: [NOVICE] Installation af linux via USB-port.

Mads H H Madsen wrote:

<klip>

> Ja lige et mere sp om installation at linux over netværk.
>
> Da jeg har et kabelmodem, incl 2 offentlige dynamiske ip-adresser, og en
> usb-port og en alm. Net stik på mit modem, ville jeg høre om jeg kan
> installere via usb porten ? altså sådan at min labtop er på nettet via
> usb?

Jeg var selv i sådan en situation for nylig og det endte med at vi bestilte
cd'erne i stedet. Installationsprogrammet skal jo have kontakt med nettet
og der er vist ikke lige nogle drivere, der kan få sådan en USB-forbindelse
til at fungere.

<klip>
--
Jakob Smith