Re: [NOVICE] Epson Stylus Photo 830 U : Udskiftning til uoriginal blækpatron

On Tue, Jan 13, 2004 at 15:39:14 +0100, Carsten Arim wrote:
> Jeg har købt uoriginale blækpatroner hos InkClub til min Printer Epson
> Stylus Photo 830 U.
> Jeg kan ikke få printeren til at opdage, at der er ny patron isat.
> På installations instruktionen (medfølgende patronen) står der, at man skal
> svare "ja", når det meddeles, at det ikke er et Epson produket.
> Det kan jeg ikke, da jeg ingen dialogbox får.
> Jeg kører SuSE Linux 8,2.
> Kan nogen komme med et godt råd ?

Har du set om epson har nogle specifikke programmer til linux til dette ?

Ellers må du starte windows (eller tage printer hen til windows PC)
og bruge epson driveren der så skal kunne registrere ny patron.

Blækprintere er desværre ofte stadig windows printere ;-(

--
mvh Frank Damgaard  |