Brænding af ISO-filer med Nero 6.0

Hej SSLUG!

Jeg har suget 3 x Mandrake 9.2-iso-filer ned på min HD.
Nu vil jeg gerne brænde dem ned vha. af Nero, men når jeg "peger" på filen og klikker "Åbn", så beder den om at gemme et image. Det gør jeg så, finder image-filen igen, klikker på den - hvorefter den vil gemme en image-fil igen-igen... :(
Hvad filen går galt?

Mvh.
Thomas N. Bruun