SV: [NOVICE] Brænding af ISO-filer med Nero 6.0

Hej Thomas

Du skal åbne dit nero brænde program, klik på filer, og vælg noget i stil
med brænd image, så kører resten af sig selv.

Vh.

www.madsmadsen.esenet.dk

Linux for ever!

Hej SSLUG!

Jeg har suget 3 x Mandrake 9.2-iso-filer ned på min HD.
Nu vil jeg gerne brænde dem ned vha. af Nero, men når jeg "peger" på
filen og klikker "Åbn", så beder den om at gemme et image. Det gør jeg
så, finder image-filen igen, klikker på den - hvorefter den vil gemme en
image-fil igen-igen... :(
Hvad filen går galt?

Mvh.
Thomas N. Bruun