Re: [NOVICE] Afspilning af ogg-filer - frekvensændring ?

Svend Runge Nielsen wrote:
Et nummer på små 5 minutter (4:55) bliver afspillet på (4:42)

O.k., det er for meget til at det nok er et hardware-problem. Jeg har googlet lidt rundt, og der bliver mumlet i krogene om at ALSA muligvis fixer disse problemer med on-board lyd. Det er i hvert fald set før, så du er ikke helt alene (hvilket er en ringe trøst.)

Jeg får samme effekt hvad enter jeg bruger noatun, zinf eller Music Player

Jeg bruger ikke zinf, men jeg kan se på deres hjemmeside at den understøtter mange API'er, har du mulighed for at afprøve dem alle, og helst også ALSA?

Kan det være et driver problem ?

Det hælder jeg til nu i hvert fald. Jeg kan ikke hjælpe mere, men hvis du ikke har ALSA på maskinen, så prøv at bruge lidt tid på at få det op og stå. Hvis der stadig er problemer, så er ALSA jo heldigvis under aktiv udvikling ;)

Carsten Sørensen