Re: [NOVICE] scsi

On Wed, Jan 14, 2004 at 20:22:58 +0100, Leif Lende wrote:

> jojo, lad os bare det. Tenkte måske der var andre, mandrake kyndige, der
> også havde en ide? da jeg har rodet med det her i lang tid, og
> ekpserimenteret uden held.

jo, men med SCSI er det nok ikke novice ;(

> Man høre jo så ofte folk rose det her Mandrake i skyerne....
> Jeg synes nu det er noget bøvl. En redhat ved man sku hvad er..
> Nå spøg til side, ...Leif

nu skal vi ikke starte end distro-flameware, men de fleste
desktops har nok ikke SCSI, og Mandrake er vist specielt god
til "standard desktops" med IDE.

PS. har bruger selv sym53c8xx på en debian, dog bruges den til
boot fra disk,  så driveren er oversat til at være i kernen.

--
mvh Frank Damgaard  |