Re: [NOVICE] scsi

Hey

Frank Damgaard wrote:

-[snip]-

PS. har bruger selv sym53c8xx på en debian, dog bruges den til
boot fra disk,  så driveren er oversat til at være i kernen.

"sym53c8xx" Jeg har selv et, som jeg bruger på samme måde som du har beskrevet. Jeg vilde gerne have et mere, jeg har søgt på, Google, Edbpriser.dk men ingen af stederne fundet en forhandler, er du i stand til at oplyse en?

--
Hilsen/Regards svend-ev
(-;>/