Re: [NOVICE] Grub ??

> Jeg vil tilføje at der nu er 128 + de ekstra 64 MB ram i maskinen.
> På øverste line i GRUB står: (639K lower / 195456K upper memory)

For at at gøre bare et eller andet, har jeg bootet op på CD'en og valgt:
Installation -> Reparere eksisterende system -> Automatic Repair

Den kører en masse checks, men stopper med:
YAST could not detect any valid root partition

Jeg har haft skilt maskinen ad igen, for at se om jeg isætning af ram
modulet evt. skulle havde revet en controller løs. Det havde jeg ikke.

Skal jeg virkelig installere forfra ? Hunden har spist backup'en ;-)

Mvh Ronnie