Re: [NOVICE] Grub ??

Mogens Kjaer <sslug@sslug> wrote in news:40094384.9090008
@datamuseum.dk:

-CUT-

> Du kunne jo starte med at pille de 64M ud igen?
>
> Mogens

Hej Mogens

Jeg skrev ikke før at jeg også havde kørt "check memory" fra cd'eren, og
den meldte ok for alle 192 MB.

Så jeg købte en lærestreg, og ignorerede dit forslag (tænkte spild af
tid).
Besluttede mig for at reinstallerede, men installationen kunne ikke finde
HD (som også sagde mærkeligt, når den spindede op).

Tænkte; HD stået af, sært sammentraf af omstændigheder.

Men inden jeg svare Mogens, må jeg hellere for en god ordens skyld, lige
teste hans forslag.

Ud med de 64 MB og boot.

Nu sidder jeg her med en SuSe som er oppe og køre. Lidt ældre, lidt flov
men meget klogere - Så tak for hjælpen.

PS
Fatter dog ikke hvorfor HD går fuldstændig kold over et defekt memory
modul.

Mvh Ronnie