Re: [NOVICE] tilføjning at root ved login

Hvis du vil logge ind med dit grafiske interface kde/gnome skriver du root i
login og kodeord i feltet under.. Jeg er ikke sikker på at man kan sætte
det op i mandrakes grafiske login da det ikke anbefales at man bruger et
grafisk interface som root.. så jeg tror ikke at man kan sætte det op med
userdrake som ville være den normale måde at sætte det op på.

Normalt kører man root fra en konsol, så man ikke kan lave så mange ulykker
og ikke behøver at logge ud fra sin brugerflade.

Venlig hilsen

Jakob

  Jakob Nørregård