Re: [NOVICE] Flere linux distroer på en pc?

Hejsa
Jeg har kikket lidt på den suse distro jeg har fået, men blev lidt usikker på
hvilken installations metode jeg skulle vælge? , det virkede som om at suse
ville overskrive min mandrake 9.1, jeg ville jo helst give suse sin egen
plads, men det du skriver mht. /boot, /swap /tme og /home :-)  lyder nu meget
fornuftig.
Er der et sted hvor jeg kan læse lidt mere om installering af flere distroer
på een maskine?
Jeg vil jo helst være sikker på hvad jeg laver og ikke at ødelække noget af
det jeg allerede har på min maskine. Hvad er LVM?
på forhånd tak.

vh.
Mads H H Madsen
www.madsmadsen.esenet.dk