Re: [NOVICE] password-sniffer under Webmin?

Torsdag den 22. januar 2004 01:12 skrev du:
> Jeg har i dag for første gant oplevet, at jeg i forbindelse med webmin
> flere gange er blevet generet af et vindue der åbner og beder om "mit
> hovedpassword til systemsikkerhed" eller noget i den stil.
Hvornår kommer vinduet hvad står der i det, og er det underordnet hvilken
browser du bruger.
> Er der
> nogen der kender til hvad det går ud på? Eller er det noget der er
> kommet "indenfor" v.hj.a. Mozilla? Jeg bruger Mandrake 9.2.
Browserne kommer med forskellige myriader af vinduer når man laver en https
forbindelse, kan det være nogle af disse. Jeg har aldrig oplevet med mozilla
i mandrake 9.2 et sådant vindue. Hvis du kan genskabe problemet og være lidt
mere præcis. Ellers prøv og søg på google om webmin security etc.