Re: [NOVICE] password-sniffer under Webmin?

Jesper Schmitz Mouridsen <sslug@sslug> wrote in

> Hvornår kommer vinduet hvad står der i det, og er det underordnet
> hvilken browser du bruger.

Det synes kun at være Mozilla. Vinduet har det med at poppe op når fx
password-feltet i webmin aktiveres. Jeg er i syv sind mht hvad jeg
skal tro om tingesten, for på den ene side er teksten på dansk,
hvilket jeg sjældent har set hos en orm/..., dels kan jeg simpelthen
lukke det et par gange, så forbliver det "væk" en tid før det dukker
op igen.

> Browserne kommer med forskellige myriader af vinduer når man
> laver en https forbindelse, kan det være nogle af disse. Jeg har
> aldrig oplevet med mozilla i mandrake 9.2 et sådant vindue. Hvis
> du kan genskabe problemet og være lidt mere præcis. Ellers prøv
> og søg på google om webmin security etc.

Nu da jeg bruger en anden browser ser jeg ikke noget til fænomenet,
men - er der ikke en måde at tjekke hvilke plugins/objekter der er
tilføjet Mozilla, og hvordan kan man evt. slette/fjerne dem?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik