Re: [NOVICE] Wine OT

On Fri, Jan 23, 2004 at 12:19:28PM +0100, Martin Thoegersen wrote:
> [...]

CrossOver kan erhverves for ca. 350kr. og understøtter bl.a. IE og Word.

> _Så meget_ vil jeg ikke have IE og word :-)

Altså hvis du har betalt for Word er det jo lidt ærgeligt bare at skulle
smide den væk, selvom vi der ikke bruger Word da klart vil sætte pris på
at du også benytter frie alternativer såsom OpenOffice.org. Uanset hvad,
så er 350-450kr jo småpenge i forhold til hvad Word eller MS Office
koster, så hvis du har betalt for Word fordi det er den du helst vil
bruge, så er det vel ikke så slemt at smide de sidste penge efter
programmerne der gør det muligt at køre det.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41