Re: [NOVICE] Start af nescape.

Mads H H Madsen wrote:
Martin Thoegersen wrote:
Mads H H Madsen wrote:

Hej

Jeg har downloadet og installeret netscape, jeg kan se der ligge en hel masse i /usr/local/netscape, hvordan starter jeg programmet, og hvordan kan jeg tilføje den i min startmenu?

Prøv med netscape i en term :-) (eller måske net<tab> ) Det skulle gerne ligge under /bin Startmenu? Hvilken windowmanager/desktop har du (KDE, GNOME,...)?

> Jeg bruger KDE 3.1 i suse

Hvis jeg højreklikker på "K"-knappen kan jeg åbne "Menudrake" (jeg kører mandrake). Måske har suse et lignende program?

PS: Jeg har flyttet dit svar ned efter spørgsmålet, da det ikke er jeopardy.
--
Martin Thøgersen

-- Martin Thoegersen